czwartek, 20 grudnia 2012

Testowanie produktów Dan Cake

W tamtym tygodniu poprzez Facebooka zgłosiłam do do testowania produktów Dan Cake. Miłym zaskoczeniem było, że paczkę dostałam przed świętami. Byłam pewna, że zanim zrobią wysyłkę dostanę produkty w styczniu - a tu praktycznie 2 dni i paczka doszła.
W skład pakietu wchodzą:
2 paczki spodów tortowych ciemnych
1 ciasto makowe
1 paczka bezów
1 opakowanie słodkich kruchych babeczek
1 opakowanie tartaletek do nadzień słonych i wytrawnych

Na początku rzuciłam się na ciasto makowe, gdyż stwierdziłam że testowanie muszę zacząć od razu ;P Nie mam w zwyczaju kupować gotowych, pakowanych ciast więc nie widziałam czego mogę się spodziewać. Ku mojemu miłemu zaskoczeniu muszę przyznać, że ciasto jest naprawdę dobre. Mak w cieście jest zmielony, jest go dużo, smakuje jak makowa babka, jest wilgotne i znika zbyt szybko. Jeśli w okresie już po wigilijnym będę miała ochotę na ciasto makowe z pewnością się na to skuszę.

Spody do tortów jeszcze nie testowałam, ale na początku stycznia miałam w planie pieczenie tortu i wtedy mam zamiar je wykorzystać. Jakie będą moje wrażenia napiszę w innym poście.

Tak samo jest z tartaletkami. Mam zamiar słone spody wykorzystać na przekąski na święta, jak je zrobię również się z Wami podzielę swoja opinią.

Mam nadzieję, że kolejne produkty firmy Dan Cake równie mile mnie zaskoczą jak ich ciasto makowe :]

2 komentarze:

Drukuj