niedziela, 23 grudnia 2012

Choinka z piernika

W tamtym roku zrobiłam na święta domek z piernika, w tym zdecydowałam się na choinkę. Po 4 godzinach pracy skończyłam całą robotę zdobniczą. Ciasto na pierniki zrobiłam dzień wcześniej. Dziś wycięłam z ciasta różnej wielkości formy w kształcie gwiazdy. Następnie, po tym jak już się wystudziły za pomocą lukru na bazie białka jajka oraz cukru pudru poprzyklejałam gwiazdki jedna na drugą tworząc choinkę. Następnie zafarbowałam lukier na zielono i idąc od dolnych "gałęzi" dekorowałam. Dwie warstwy lukrowałam a następnie nakładałam dekoracje. Znowu dwie warstwy lukrowała i ponownie dodawałam dekoracje i tak do samej góry. Później czerwonym lukrem stworzyłam łańcuch nakładając lukier kropeczkami jedna obok drugiej. Na koniec przykleiłam gwiazdkę polukrowaną na żółto :]

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje, cieszę się że tyle godzin spędzonych na zdobieniu nie poszły na marne :]

    OdpowiedzUsuń
  2. patrze i patrze i nie mogę się napatrzeć, majstersztyk kochana majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń

Drukuj