środa, 4 kwietnia 2012

Smakowite wypieki

W ostatni weekend byłam w Rzeszowie, odwiedzić rodziców. Idąc sobie droga zauważyłam na witrynie kiosku  gazetkę z dodatkiem w postaci 6 silikonowych foremek na muffinki. Zainteresowałam się ta nowością i oczywiście ją kupiłam :] Cena promocyjna 4,99 do tego w sumie cieniutka gazeta z około 8 przepisami, no i oczywiście foremki. Jestem bardzo zadowolona z zakupu - w tej cenie raczej nie da się kupić silikonowych foremek. Są one troszkę cieńsze niż te, które wygrałam  w konkursie Margaryny z Kruszwicy, ale to dużej różnicy mi nie robi. W numerze 2 dostępna będzie forma keksowa, natomiast w 3 okrągła. Cena od drugiego numeru wyniesie 19,99 ale to w dalszym ciągu atrakcyjna cena. W kolejnych numerach maja być łopatki, foremki w kształcie kwiatów, serduszek czy miśków.
Polecam poszukać w kiosku lub Empiku i zapoznać się z ich ofertą :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj