poniedziałek, 20 lutego 2012

Wypieczone prezenty

W listopadzie wzięłam udział w konkursie Margaryny z Kruszwicy. Konkurs polegał na kupieniu 3 margaryn, wycięciu z opakowań 3 kodów kreskowych i przesłaniu. Bardzo proste :) w konkursie można było wygrać 10 000 tysięcy złotych (nie liczyłam nawet że mi się uda) oraz zestaw do pieczenia - to na nim mi zależało. Kiedy na stronie zobaczyłam wyniki konkursu byłam bardzo szczęśliwa, że to właśnie ja wygrałam jeden z zestawów.

 W skład zestawu wchodzą:
-silikonowa forma do ciasta okrągła
-silikonowa forma do ciasta prostokątna
-5 silikonowych foremek na babeczki
-2 podkładki silikonowe
-silikonowy pędzelek z rączka bambusową
-silikonowa szpatułka z rączką bambusową
-silikonowo-materiałowa rękawica

Teraz będę musiała zrobić jakieś pyszne babeczki albo ciasto :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj