czwartek, 8 listopada 2012

Owsianka z brzoskwinią

Mamy jesień w pełni, jest brzydko i zimno. Aura za oknem pozbawia nas energii i chęci życia. Nie wiem jak Wy, ale ja spędziłabym ten czas najchętniej w domu, wylegując się w łóżku do godzin około południowych :] Niestety, nie mogę sobie na to pozwolić. Żeby dodać sobie energii proponuje Wam dziś szybkie i zdrowe śniadanie. Owsianka wielu osobom kojarzy się z bezsmakową breją. Szkoda, gdyż jest ona bardzo zdrowa, bogata w błonnik, magnez i inne związki mineralne. Kiedy dodamy do niej owoce i bakalie wzbogaca się dodatkowo w witaminy. Czego chcieć więcej! Moja propozycja na owsiankę na pewno przypadnie Wam do gustu i będzie smaczna (no chyba, że jesteście tacy jak mój mąż, którzy wychodzą z założenia - nie ma mięcha nie ma jedzenia ;P).

Składniki:
1/2 szklanki błyskawicznych płatków owsianych
3/4 szklanki mleka
1 łyżka miodu
szczypta cynamonu
garść rodzynek
garść orzechów laskowych
1 brzoskwinia lub nektarynka

Gotujemy mleko z dodatkiem miodu i cynamonu. Wrzucamy do niego błyskawiczne płatki owsiane i gotujemy wg czasu podanego na opakowaniu. Przekładamy owsiankę do miski, dodajemy rodzynki, orzechy oraz pokrojoną na kawałki brzoskwinie lub nektarynkę.
Smacznego!

2 komentarze:

  1. nigdy nie miałam okazji wypróbować płatków błyskawicznych:) zawsze jem górskie - ciekawi mnie czy mają inny smak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pycha:) uwielbiam owsianki:) jednak nie korzystam z płatków błyskawicznych:)

    OdpowiedzUsuń

Drukuj