poniedziałek, 29 października 2012

Miksy Lurpaka

Dostałam w prezencie od firmy ARLA FOODS do przetestowania miksy do smarowania Lurpak.
Od razu napiszę, że Lurpak Premium Miks Klasyczny nie jest nowością w mojej kuchni. Wraz z mężem kupujemy je od kiedy pierwszy raz ujrzeliśmy go w sklepie. Nie smarujemy masłem kanapek z paru powodów. Po pierwsze masło przechowywane w lodówce jest twarde i trzeba je skrobać lub czekać aż zmięknie. Nie jest mi to na rękę, gdyż wstając o 5:30 staram się wszystko robić w miarę szybko i sprawnie, bo spieszę się do pracy. Nie mam możliwości trzymania masła w maselniczce, ponieważ jestem szczęśliwą posiadaczką wrednego kota, który zawsze zrzuci cos ze stołu, lub jakimś innym cudem dostanie sie do szawki i odtworzy maselniczke. W efekcie mam masło lizane przez kota :/ fuuuu

Tak więc miksów używam powszechnie do smarowania pieczywa. Z mojego ponad rocznego doświadczenia w spróbowaniu Lurpak Premium Miks Klasyczne, mogę śmiało polecić go każdemu. Dzięki dużej zawartości masła - aż 69% (dla porównania Delma Extra z masłem ma 0,5% masła, Masmix Extra Śmietankowy ok. 7% masła, Manuel 1% masła, Smakowita z masłem ma tylko 1 % masła), nie różni się smakiem aż tak bardzo od tradycyjnego masła i będę go używała dopóki będzie na rynku, bo jest świetny. Lepszy w smaku od niego jest tylko Kaergarden Klasyczny - miks również firmy ARLA FOODS, zawiera 75%, jednak nie smakuje się tak dobrze jak Lurpak.

Nowym miksem jaki próbowałam był Lurpak Premium Miks Lekko Solony. Do smarowania chleba jest dobry, ale wolę w swojej kuchni nie przesadzać z solą - gdzie nie muszę jej dodawać, tam nie dodaję. Użyłam tego miksu do jajecznicy, jak i do podsmażenia pieczarek - pyszne wyszły i tam faktycznie nie musiałam już dodawać soli. Polecam tym, którzy jak babcia mojego męża lubią sobie nieźle posolić :D

I ostatnia nowość Lurpak Premium Miks z Oliwą z Oliwek. No tu już nie znajdziemy tyle masła co w poprzednich propozycjach, natomiast do składu dodano 15% oliwy z oliwek. nie przepadam za takimi wynalazkami, bo wolę maślane miksy. Zjadłam jednak grzankę z tym masłem i tosta i w smaku jest bardzo dobra.

Na zakończenie. Jeśli chodzi o Miksy Lurpaka, polecam każdemu, kto nie używa masła by spróbował tych miksów, może znajdziecie coś dla siebie. Ja nadal pozostaję przy Miksie Klasycznym :]



2 komentarze:

  1. Jeszcze w sklepie nie widziałam tych miksów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lurpak Premium Miks Klasyczny kupuje już od bardzo dawna w Inter Marche, Realu lub Tesco :]

    OdpowiedzUsuń

Drukuj